poniedziałek, 9 czerwca 2014

Nowe przędze, nowy projekt!

Oto pierwsza część uprzędzonych przeze mnie na kołowrotku potrójnych nici w technice Navajo, które powstały z myślą o konkretnym projekcie. Chcę z nich zrobić ten piękny kardiganek:)))) Szacuję, że będę potrzebowała około 700 metrów przędzy, czyli ponad dwa kilometry pojedynczej nici! To dopiero wyzwanie!:))))

 Uprzędzone przeze mnie na kołowrotku nici 3 ply w technice Navajo z batów Nunoco - od lewej: Aquae Sulis - 22 g, 88 m, 24 WPI, Muddy Waters - 21 g, 67,5 m, 21 WPI, Merino Marina - 20 g, 70 m, 27 WPI, Bayou - 20 g, 67 m, 27 WPI


A teraz zbliżenia na niteczki:))))

Aquae Sulis:


 Muddy Waters:


Merino Marina:


Bayou (najbardziej mi się podoba to zestawienie kolorystyczne! na drugim zdjęciu od góry widać również poduszeczkę na igły z haftem wykonanym pofarbowaną przeze mnie już daaaawno temu nicią, jeszcze przed powstaniem Nunoco - ta mulinka wygląda zupełnie jak Bayou!:))))):


Jeszcze dwie przędze w pasujących kolorach i powinno starczyć na cały sweterek!:))))

Buziaki!

Cyber Dżu

8 komentarzy:

  1. Piękne włóczki.
    Dla mnie idealne na chusty...
    ale z niecierpliwością czekam na kardigan.
    Jak będziesz łączyć kolory?

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolory - sweterek wyjdzie wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecudny kardigan :) Będzie świetnie wyglądał w tej kolorystyce! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem efektu końcowego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Navajo ply? Wonderful! How did you do them? They are so perfect.... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, to jest wyzwanie, trzymam kciuki i z niecierpliwością czekam na finał :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ujmujące kolorki :) Trudno się nimi nie zachwycić.
    Jestem przekonana, że twój kardigan będzie boski!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kardiganek rośnie w oczach...!:)))) Bardzo Wam dziękuję za tak przychylne opinie!:*

    Mila: Uwielbiam granny square'owe kwadraciki! Zrobiłam je z tych właśnie nici z wyłączeniem koloru brzoskwiniowego. Z innej przędzy będzie tył, z jeszcze innej - rękawki...:))))

    Nina: You have to be precise and nothing else:) I love Navajo ply!:) Hugs from Poland!

    OdpowiedzUsuń