wtorek, 31 grudnia 2013

Prezenty i Rok 2014!

Chciałam Wam pokazać prezenty od moich internetowych Gwiazdorków! Ta Skarby nad Skarbami!:))))

Od Iwonki, która nie prowadzi bloga - dostałam wymarzoną chustę w moim ulubionym kolorze zrobioną na drutach! Chyba nie muszę pisać jak bardzo mi się podoba?:) Prawie się z nią nie rozstaję! I to jeszcze nie koniec niespodzianek od Iwonki, która zrobiła...


...filcową rybkę dla Alanka, filcowy domek z bucikami dla mojego drugiego synka (jeszcze w brzuszku u mamusi:) - toż to małe dzieła sztuki!...:


 ...aniołka i podarowała nam kartkę z życzeniami:


Od Gosi, która nie prowadzi bloga - dostaliśmy ażurową śnieżynkę i haftowaną karteczkę z życzeniami (ten ptaszek jest wyjątkowo uroczy!):


Od Ani, która nie prowadzi bloga - świeczkę z piękną szydełkową ozdobą oraz karteczkę z życzeniami:


 Od Luny - karteczkę z życzeniami ozdobioną śliczną śnieżynką:


 Od Reni i Moki - karteczkę z życzeniami:


Moje Drogie: Iwonko, Gosiu, Aniu, Luno, Reniu, Moko! Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo Wam dziękuję za pamięć i serce, które włożyłyście w stworzenie tych wyjątkowych upominków! Jesteście Przekochane!:****** Ściskam Was mocno i jeszcze raz DZIĘKUJĘ!

Chciałam życzyć Wam wszystkim, aby Rok 2014 był wyjątkowy, pełen radości, szczęścia, miłości i niech spełnią się Wasze marzenia!

Cyber Dżu

15 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna chustka!
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne prezenciki;) Szczęśliwego Nowego Roku oraz wielu twórczych pomysłów i czasu na ich realizacje! Pozdrawiam serdecznie;)Poplątana.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla Ciebie i Twoich bliskich Szczęśliwego Nowego Roku, aby był lepszy od tego który mija.....

    OdpowiedzUsuń
  5. Na wszystkie dni Nowego 2014 Roku
    Życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku.
    Obyś jednym krokiem omijała przeszkody.
    Byś czuła się silna i wiecznie młoda !!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja Ci życzę masy pomysłów i dwa razy więcej wolnego czasu na ich realizację
    Piękne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe prezenty! Życzę wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Szczesliwego Nowego Roku Tobie i Twoim najblizszym zycze.)

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech nowy rok będzie dla Ciebie piękny, dobry, ekscytujący jak kieliszek szampana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana wszystkiego dobrego w Nowym Roku 2014 !
    Życzy Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne prezenty:)
    Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego i najpiękniejszego w Nowym Roku!
    Wierzę, że będzie to dla Was piękny i niezapomniany rok :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie ma za co dziękować, to ja dziękuję za to że mnie inspirujesz i motywujesz do działania :)
    Jeszcze raz Szczęśliwego Nowego Roku!!!
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo Wam dziękuję za życzenia!:*****

    OdpowiedzUsuń