czwartek, 26 września 2013

Biżuteria w kolorach tęczy

W mojej Pracowni szydełkomania trwa:) Tymczasem chciałam Wam pokazać jedną z kilku zaległych prac. Prezentowany komplet, na który składa się medalion i pierścionek, powstały z myślą o pewnej wyjątkowej osobie o równie wyjątkowym imieniu - Nina:) Ściskam Cię Kochana i przesyłam mnóstwo pozytywnej energii!:) Różyczki ukręciłam z cieniowanej nici w kolorach tęczy. W sam raz na poprawę humoru w te pochmurne dni. Ptaszek nie był zadowolony ze zbędnego balastu, ale dał się przekupić krakersem;) No i przemówił do niego argument o światowej sławie;) Tak więc jest, dumny i napuszony, choć z lekka obtłuczony;)

Len Zweigart Belfast 32 ct  w kolorze naturalnym
Mulina Wildflowers by Caron kolor nr 048 Far Horizons
 Akcesoria do tworzenia biżuterii


Z tęczowymi pozdrowieniami!

Cyber JUbiLerKA

14 komentarzy:

  1. Cudne te Twoje prace,Jestem zachwycona.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedzinki.Jola

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieniowane różyczki to coś nowego...szczęściara z Tej obdarowanej;)))
    Ślicznie to wygląda!
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności!!! :)
    Ja już nic nie będę więcej pisała bo zaraziłaś mnie szydełkowym kocykiem i jak tylko skończę wszystkie zaległe prace to się za niego zabieram :)
    Pozdrawiam
    Gośka

    OdpowiedzUsuń
  4. piękne kolorki, i wykonanie perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki cudny komplet - i wykonanie rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obdarowana osóbka pewnie będzie bardzo zadowolona :-) Pani Julko, czy mogłaby Pani zdradzić jakim klejem Pani przykleja haft do medalionu? oraz co służy Pani za bazę pod haft? Byłabym dozgonnie wdzięczna :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję!:))))) Nina zadowolona, to i ja rada!:)

    go_siek: hehehe:))))) Bardzo się cieszę, że będziesz robić szydełkowy kocyk! To wspaniałe zajęcie! I koniecznie muszę go zobaczyć!:)

    Queen M: klej Magic jest niezawodny:) Bazę do haftu stanowią formy do tworzenia biżuterii dostępne w wielu sklepach internetowych i na Allegro. Polecam się na przyszłość!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nina to szczęściara. Twoja biżuteria jest niebanalna.

    OdpowiedzUsuń
  9. MADLINE: Dziękuję!:)))) Ślę buziaki!

    OdpowiedzUsuń