czwartek, 7 lutego 2013

Zapachniało wiosną:)

Chciałam Wam pokazać niespodziewany prezent urodzinowy od Iwonki, która nie prowadzi bloga (nad czym ubolewam, ponieważ tworzy piękne i wyjątkowe rzeczy!). Jest to jedyne w swoim rodzaju i tylko moje - filcowe etui na telefon:) Będzie mi ono służyć za kolejny hafciarski przyborniczek:) Ich nigdy dosyć:) Warunki, jakie panują w mojej torebce, mogłyby okazać się niesprzyjające, a ja nie chcę tego cuda narazić na szwank. Kwiatki wyglądają jak żywe, a dodatki w postaci koralików i dyndadełka (czyż nie nadaje się znakomicie na igielnik?:)))) to wisienki na torcie:) No i moja ukochana czerwień:) Zobaczcie same:


Raz jeszcze bardzo Ci dziękuję Kochana Iwonko i ściskam zdolne rączki!:****

zachwycona Cyber Julka:)

22 komentarze:

  1. Przepiekne, faktycznie szkoda, ze nie ma ona bloga, bo mialaby wielkie zainteresowanie:) POzdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. PIĘKNE , szkoda ,że ja tego nie umiem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękności otrzymałaś:) maki jak w środku gorącego lata:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Och, oniemiałam z zachwytu! Przepiękne małe arcydzieło! Może uda Ci się namówić Iwonkę do założenia bloga? Już sobie wyobrażam, jakie cuda byśmy tam oglądały...

    OdpowiedzUsuń
  5. Witam, wspaniały prezent. Śliczne maki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. chociaż osobicie nie cierpię rzeczy filcowanych na mokro/sucho, ale akurat w tym przypadku muszę powiedzieć, że to etui jest śliczne:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent znakomity. Gratulacje dla mistrzyni. Serdecznie pozdrawiam. Jola

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne etui. Wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękność! Może jednak autorka rozważy założenie bloga, byłoby co podziwiać:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj rzeczywiście taki wiosenny :))) super

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam nadzieję, że Iwonka przeczyta Wasze piękne komentarze i w końcu założy bloga!:) Namawiam, namawiam, namawiam!:)

    Dżej nej: dziękuję!:))))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne filcówki! Sama nigdy nie miałam cierpliwości ;)
    Zapraszam do zabawy:
    http://capallmara.blogspot.com/2013/02/kolejne-wyroznienie.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Capall Mara: dziękuję za przyznanie wyróżnienia!:)))) To niesamowicie miłe! Gorąco Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ wspaniały prezent - zazdrościmy :)

    OdpowiedzUsuń