czwartek, 10 stycznia 2013

Od Cyber Julki na TUSAL

Mój TUSALowy upominek to koszyczek ozdobiony needlepointowym haftem zaprojektowanym przez Laurę J. Perin:) Ten darmowy wzór pochodzi z serii Mini Mistery Monday. W needlepoincie lubię przepych i błysk metalicznych nici. Taki też jest ten haft:) Zwyciężczyni zabawy - Ania - może w nim przechowywać bieżącą robótkę albo inne skarby:)

 Mini Mistery Monday # 8 © Laura J. Perin Designs
Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor biały
Coton perle 8 nr 210, 604
Złota metaliczna nić - brak danych co do firmy, a szkoda, ponieważ wspaniale się nią haftuje!
Muliny DMC Jewel Effects E3849 i E3837
Złoty sznureczek z metalicznej tasiemki Madeira Carat o szerokości 2 mm nr 224
Wildflowers by Caron 048 Far Horizons
Koraliki Mill Hill #00557
Charms

 

A w środku kawki i herbatki, do wyboru, do koloru:)


Serdecznie zapraszam do udziału w zabawie "TUSAL 2013"! 
Zapisy przyjmuje do jutra.  Szczegóły w tym poście.

Gorąco pozdrawiam Was wszystkie!:)

Cyber Julka

25 komentarzy:

  1. Cudności!!! Już zazdroszczę nowej właścicielce.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny haft i fajny pomysł, no właścicielka na pewno się ucieszy:)
    http://sajowe-hafciarstwo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie śliczności biorę od ręki-cudo pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny prezent , moge sobie wyobrazic jak wyglada w realu , na szczęście mam i ja twoje dzieła wiec wiem ,że sa genialne. Faft na koszyku prezentuje sie olsniewajaco , moge sobie tylko wyobrazić ile pracy włożyłas w jego stworzenie , wszystko bardzo starannie wykonane , mam nadzieje ,że Ania doceni jego piękno , pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale szczęściara :) Cudny ten koszyczek i z sercem robiony. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Juleczko wspanialy ten koszyczek ,jestem pewna ze Ani sie spodoba i ze bedzie w uzyciu czesto:)Tak sobie mysle ze nie ma nic co by bylo niefajne z rzeczy ktore tworzysz?Zawsze sa super ,zawsze wspaniale wykonane z dokladnoscia i precyzja zegarmistrza,zawsze tez wspaniale zaprezentowane.Pisalam o tym zreszta nie raz.Za oknem mam sniezyce i pstrokaty humor ,sama nie wiedzialam za co sie wziasc ,wystarczylo wejsc do Ciebie i juz humorek mam wysmienity,moje Ty lekarstwo na chandre:)Niezmiennie wracam do twoich poprzednich postow i czerpie energie napawajac sie pieknem prac ktore tworzysz.Sama akuratnie zagrzebana jestem w szydelku tym razem tworzac granny square na poduszke.Pozdrawiam wiec z zasniezonej Czestochowy i do uslyszenia.

    OdpowiedzUsuń
  7. wow imponujące4, jest czego pozazdrościć zwycięzcy..... ślicznie, estetycznie i błyskotliwie wykonane, w każdym aspekcie i najdrobniejszym szczególe....

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszyczek jest przepiękny! Cyber Julko robisz bardzo dobre zdjęcia, ale niestety one nie oddają jego prawdziwego piękna :)))
    Jestem bardzo szczęśliwą posiadaczką tego cudeńka. Niteczki w hafcie błyszczą nieziemsko! O używaniu na razie nie ma mowy, teraz podziwiam, podziwiam, podziwiam...
    Jeszcze raz bardzo Ci dziękuję za ten wyjątkowy upominek, dziękuję również wszystkim uczestniczkom TUSAL-u 2012 za przygotowane prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zwykle przepiekny haft perfekcyjnie wykonany, bezbłędnie dobrane kolory. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudną pracę wykonałaś Juleczko :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny koszyczek:)))zastanów się ,czy nie zmienić podejścia i w tym roku ogłosić ,że dodatkowy tusalowy prezent robi kto chce:)))żeby nie przymuszać ,ale zachować trochę niespodziankowych emocji:))))pozdrawiam cieplutko:))))

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny haft. Koszyczek wspaniały. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle cudowna praca! Tylko pozazdrościć właścicielce.
    Pozdrawiam
    Gośka
    go_siek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Co tu jeszcze można dodać do tych ochów i achów poprzedniczek... Twoje prace są piękne wyjatkowo, a jeśli chodzi o needlepoint, to uważam Cię za mistrzynię tego gatunku!

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mogę się powstrzymać przed zaglądaniem tu co chwila, takie cudności, że wymiatają!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wzór na górze zrobiłaś genialny :)) ja na pewni trzymałabym w tym nici :P
    zapraszam do mojego konkursu z KISS IN THE RAIN :) Można wygrać biżu :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo dziękuję za każdy Wasz komentarz!:) Wasze opinie o moich pracach motywują mnie do działania i stawiania sobie nowych wyzwań! Buziaki!:****

    ania.n: hehehehe:) Jeszcze nikt nie wymyślił lekarstwa na uzależnienie od cyberjulkowego bloga, więc rozważ wszystkie za i przeciw;) Jestem bardzo ciekawa Twojego szydełkowego dzieła! Może jednak założysz bloga?:)

    Anna: cieszę się, że moja TUSALowa niespodzianka zyskała Twoje uznanie:)

    bozenas: masz rację:)

    Kalliope: needlepoint to wspaniała technika i gorąco Cię namawiam do jej spróbowania! Służę pomocą:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przygotowałaś fantastyczny prezent. Piękny haft.

    OdpowiedzUsuń
  19. MADLINE: zawsze mogę liczyć na Twoją opinie o mojej pracy, za co bardzo Ci dziękuję!:****

    OdpowiedzUsuń
  20. Or would I be one of the oldest crafts, designers create pieces
    that can have great sentimental significance or symbolic meaning, can be implemented at any time.
    Some analysts such as Gartner[citation needed] claim neonatal nurse
    practitioner programs in pa that the modern mainframe is not cost-effective.

    They had sex three to five days.

    my blog post neonatal nurse certification

    OdpowiedzUsuń