czwartek, 17 stycznia 2013

Anniversary Heart - ścieg sierpniowy

Nowy needlepointowy projekt zmotywował mnie do skończenia rozpoczętych już prac, w tym Anniversary Heart. Wyhaftowałam pole sierpniowe, na które składa się ścieg Amadeus Hearts oraz wypełnienie w postaci T-Stitch Background. Serduszka haftowałam z przyjemnością, czego nie można powiedzieć o tle - zbyt monotonne - jak to ze ściegami wypełniającymi bywa. Motyw w środku ozdobiłam srebrnymi koralikami oraz haftem T-Stitch wykonanym metaliczną nicią.

 ścieg sierpniowy by Jean Hilton
  Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor biały
Nina's Threads Old Berry i Cherry Blossom, DMC Diamant 168
Koraliki Preciosa 2 mm kolor srebrny


Buziak na dobranoc!:)

Cyber Julka, która zaraz będzie tworzyć:)

19 komentarzy:

  1. Śliczne!!!
    chyba większość z nas wykrada czas nocy na swoje robótki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce coraz piękniejsze :)
    Ja też zaraz lecem do moich XXX
    tylko noc mi zostaje na pokrzyżykowanie czasem
    z rana jak dzieciak w szkole jest też uda mi się
    zrobić ale to rzadko .Zresztą jestem "SOWĄ " i w nocy
    jakoś spać nie mogę rozpiera mnie energia hehe ;)))
    To ciepłe pozdrowionka Cyber Julko :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę ,że nie tylko ja siedzę po nocach...piękne ściegi , jestem ciekawa co zrobisz z tym przepieknym sercem .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny serduszkowy kwiatuszek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Serce od razu skojarzyło mi się z haftem matematycznym, którym jestem od niedawna zauroczona :) Wyszło pięknie i stylowo, jak zresztą cała praca. Trzymam kciuki za wykończenie,
    pozdrawiam,
    Ingree

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepysznie:)Swietnie to wychodzi ,niby monotonnie ale pasuje moim skromnym zdaniem:)A do czego to serce wykorzystasz?mozna wiedziec:)

    OdpowiedzUsuń
  7. serduszko pięknieje. będzie piękny haft jak skończysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. Motyw kwiatowy jest uroczy, ale dla mnie zjawiskowo wygląda właśnie to nudne tło, delikatne przejścia nici (to od Niny, tak?) Całość przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wam moje Kochane!:****

    Anna, Xymcia-dm, LUNA: lubię tworzyć pod osłoną nocy:)

    Ingree: małymi kroczkami do celu:)

    ania.n: myślę o kartonażu...:)

    Marina: tak, to muliny Niny. Bardzo lubię jej nici. Tło faktycznie wygląda ciekawie, ale mniej ciekawie się je haftowało;)

    OdpowiedzUsuń
  10. W nocy cisza, spokój..pracuje się najlepiej:)Serducho super, czekam na zakończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super ten ścieg. Nigdy nie widziałam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękny ten ścieg, sam w sobie jest ozdobą. Ja na Twoim miejscu wyszłabym poza ramy i przesunęła granicę pomiędzy poszczególnymi miesiącami, chodzi mi o to najjaśniejsze pole, pociągnęłabym jeszcze ten ścieg trochę w dół,wtedy wspaniale wyeksponowało się to małe serduszko.

    OdpowiedzUsuń
  13. AsiaB: to prawda:) Nocna Julka ze mnie:)

    Zdolność-tworzenia: bardzo lubię ten ścieg. Przyjemnie się go haftuje i jest bardzo efektowny.

    MADLINE: już wyhaftowałam kolejne pole, a nawet dwa:) - zobacz tutaj: http://cyberjulka.blogspot.com/search/label/Anniversary%20Heart. Myślę, że jak skończę ten haft i każde z pól dodatkowo otoczę muliną (jeszcze nie wiem jak to się robi), to serduszko będzie ładne wyeksponowane. Sama jestem ciekawa efektu końcowego. Planowany termin ukończenia AH - luty 2013:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ach to nie wiedziałam że jeszcze dodatkowo rysuje się nitką kontury - to może wszystko zmienić - no jestem jeszcze bardziej w napięciu i czekam końca :)
      A co do opóźnienia w komentowaniu to jesteś jak błyskawica z postami - nie nadążam :) hahaha

      Usuń
    2. Serduszko jeszcze nie skończone. W tygodniu sił brak, a moim jedynym marzeniem jest zanurkowanie jak najszybciej pod kołderkę, co z przyjemnością czynię:) Tak więc robótki czekają na swoje 5 minut:)

      Usuń