sobota, 10 marca 2012

Anniversary Heart - ścieg marcowy

Moje Anniversary Heart ozdobiłam marcowym ściegiem Composite Pattern by Joyce Lukomski. Jego haftowanie było bardzo przyjemne i stosunkowo szybkie. Ścieg powstał przy użyciu trzech nici, w tym metalizowanej DMC Diamant, którą mogę Wam polecić! Nie plącze się, nie rwie, nie niszczy, jest śliska i z łatwością przechodzi przez tkaninę. Dostępna w sześciu kolorach. Teraz pozostało tylko czekać do kwietnia na kolejne ściegowe wyzwanie!:) Ciekawa jestem czym zaskoczą nas organizatorzy zabawy?

  Tkanina Wichelt Congress Cloth 24 ct kolor biały 
Jedwabna mulina Gloriana Raspberry Parfait, metalizowana nić DMC Diamant D415, mulina DMC Rayon Floss 33608
 


 
 Chciałam Wam kolejny raz podziękować za piękne komentarze, które sprawiają, że uśmiecham się jeszcze częściej!:))))

Cyber Julka z czarną Zuzanną na kolanach:)

26 komentarzy:

  1. Cóż za misterne wykonanie!
    Serce będzie wspaniałą ozdobą;)
    Myślałaś już co po skończeniu z tego będzie?

    Pozdrawiam, Iwona

    OdpowiedzUsuń
  2. Powstaje serduchowe dzieło sztuki :)) Już teraz wygląda pięknie a cóż dopiero będzie jak skończysz!!

    OdpowiedzUsuń
  3. o mój Boże!!!!! co to za cudo i misterna robota!!! jestem w ciężkim szoku!!!!
    romka

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Czekam na kolejne odsłony :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne,żałuję że tak nie umiem.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. CUDO po prostu! Jak ja bym chciała też mieć takie serce, ech... może kiedyś zgłębie tajniki tego haftu, teraz mogę sobie tylko powzdychać do Twojego serduszka:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sądząc po tym, co tu teraz zobaczyłam, to efekt końcowy zwielokrotni obraz powstały w mojej wyobraźni! A obraz wydumany już jest piękny!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdolne masz łapki jak diabli:D
    Cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdolna z ciebie "bestia. Śliczne to serce powstaje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo poważne wyzwanie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam sprawiać tak aby ktoś się uśmiechał;) i równie uwielbiam oglądać Twoje cuda!! cudniasty hafcik:):):)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne będzie to serce. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. wooooow podziwiam mega jest... ja to chyba nigdy tak sie nie naucze

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale czad :) Cyber Julko to jest po prostu THE BEST .
    Pozdrawiam Ciebie i czarną ZUZANNĘ .Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczny scieg, bedzie sliczne serducho:))
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz to ciekawsze i piękniejsze ściegi :) Ciekawa jestem jak będzie wyglądało całe serducho :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawy ścieg, wygląda rewelacyjnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się bardzo, te połączenie kolorów sprawia że jest takie delikatne. Jak już pisałam, jasny róż fajnie łączy wyhaftowane elementy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję, dziękuję, dziękuję, dziękuję:)))) Od tych komplementów mam czerwone nie tylko usta;)

    truskawki27: Pewnie zawiśnie na ścianie, ale nie jest to jeszcze przesądzone:)

    eniutek: Buziak ode mnie i czarnej Zuzanny:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podziwiam Twój talent, umiejętność łączenia kolorów, wszystko tak idealnie pasuje, a kunszt wykonania ....mogę tylko cichutko pozazdrościć, ja tak nie potrafię, póki co pozostaje to, poza moim zasięgiem, ale na pewno kiedyś spróbuję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aldona: Nie chwal mnie tak, bo aż się zawstydziłam;) Twój komentarz ogromnie mnie uciszył!:)))) Dziękuję i gorąco Cię pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zachwyca mnie ten projekt w którym uczestniczysz. Ścieg marcowy chyba na razie mi się najbardziej podoba.

    OdpowiedzUsuń
  23. jak dla mnie rewelacja..... pięknie Ci to idzie

    OdpowiedzUsuń
  24. MADLINE, Anna: dziękuję!:)))) Z niecierpliwością czekam na ścieg kwietniowy:)

    OdpowiedzUsuń