piątek, 6 stycznia 2012

Losowanie nr 2:)

W związku z tym, że zwyciężczyni TUSALa 2011 - Chaga pozostawiła swój TUSALowy upominek do mojej dyspozycji, Alanek w drodze losowania wyłonił osobę, do której trafi rzeczona niespodzianka. Szczęście tym razem dopisało...


...Annie prowadząca bloga Wojcieszek. Serdecznie Ci gratuluję! Aniu, prześlij proszę Twój adres do korespondencji na mojego maila: cyberjulka@wp.pl. Pod koniec przyszłego tygodnia wyślę do Ciebie upominek przygotowany przez Chagę na TUSAL. Co to jest, możecie zobaczyć tutaj pod numerem 83.

Liczba TUSALowych upominków na rok 2011 wzrosła do 70. Kolejną haftowaną niespodziankę przesłała Ewkaka19 - kalendarz z haftem. A i mnie obdarowała ślicznym kalendarzem:) Bardzo Ci dziękuję! Z pewnością będzie mi służył przez cały rok:)


Nadto dostałam na przechowanie drugi upominek na TUSAL 2012, tym razem od Blue-Niki, zakładkę i herbatki, które możecie zobaczyć w poście: "TUSAL 2012 - zapisy!". Będzie w nim powstawać galeria naszych upominków dla zwyciężczyni zabawy (edycja na rok 2012) Bawią się już z nami 122 osoby! Jeszcze możesz do nas dołączyć!:) Szczegóły w w/w poście. Serdecznie zapraszam!

Mnie Blue-Nika obdarowała uroczym karnecikiem z reniferem, za który baaaaardzo dziękuję!:)


Przesyłam Wam hafciarskie pozdrowienia i życzę udanego długiego weekendu!

Cyber Julka

3 komentarze: